Κατέληξε η 17χρονη κοπέλα που είχε τραυματιστεί πέφτοντας από τον 6ο όροφο πολυκατοικίας στην Ηλιούπολη.

Η μαθήτρια εξέπνευσε σήμερα (14/5) ενώ νοσηλευόταν στη ΜΕΘ του νοσοκομείου ΚΑΤ. Το νοσοκομείο σε ανακοίνωσή του εξέφρασε τα συλλυπητήριά του στους οικείους του παιδιού.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του νοσοκομείου , η ανήλικη έχασε τη μάχη για τη ζωή στις 19:54.

Υπενθυμίζεται πως οι δύο 17χρονες είχαν βουτήξει στο κενό από την ταράτσα εξαώροφης πολυκατοικίας στην Ηλιούπολη την Τρίτη (12/5). Η μία μαθήτρια σκοτώθηκε επί τόπου και η δεύτερη έδινε μάχη στη ΜΕΘ, όπου και δυστυχώς, κατέληξε.

Όπως ανέφεραν αστυνομικές πηγές στο protothema.gr, οι δύο φίλες πήραν τη μοιραία απόφαση από κοινού, αφού είχαν καταναλώσει ποσότητα βότκας. Έγραψαν σημειώματα, εξηγώντας τους λόγους που οδηγήθηκαν εκεί, ανέβηκαν στην ταράτσα της πολυκατοικίας, κλείδωσαν την πόρτα, φόρεσαν ακουστικά ακούγοντας μουσική και έπεσαν στο κενό, πιασμένες χέρι-χέρι.

Η πρώτη μαθήτρια που εξέπνευσε την Τρίτη, είχε αφήσει ένα σημείωμα στο οποίο, σύμφωνα με πληροφορίες, έγραφε ότι έχει κατάθλιψη, ότι αγαπάει τους γονείς της και ότι αυτοί δεν φταίνε σε τίποτα. Ανέφερε ακόμη πως θεωρούσε ότι θα τους απογοητεύσει γιατί δεν θα πετύχει στις πανελλήνιες. «Δεν θέλω να ζω σε αυτόν τον κόσμο» κατέληγε.

Επίσης πληροφορίες αναφέρουν πως οι αστυνομικοί εντόπισαν και ένα ημερολόγιο στο σπίτι της δεύτερης 17χρονης που νοσηλευόταν στο ΚΑΤ, στο οποίο έγραφε ότι έχει κατάθλιψη και ότι μπορεί να απογοητεύσει τους γονείς με τις πανελλήνιες.

Προανάκριση για την υπόθεση διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Ηλιούπολης.

Διαβάστε επίσης: Ηλιούπολη: 20 γιατροί δίνουν μάχη για τη ζωή της 17χρονης-Σε κρίσιμη κατάσταση


Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ, Πρώτο Θέμα