Ζήτημα ελάφρυνσης του ελληνικού χρέους θα θέσει επισήμως η Αθήνα στην αυριανή συνεδρία του Eurogroup. Όπως μεταδίδεται στην Αθήνα θα ζητηθεί η επιμήκυνση της διάρκειας αποπληρωμής των ελληνικών ομολόγων που κατέχουν οι δανειστές στα 60 ή στα 70 χρόνια και η μείωση του επιτοκίου τους από κυμαινόμενο σε σταθερό.
Στη συνεδρία της Δευτέρας ο Υπουργός Οικονομικών Γιάννης Στουρνάρας κατόπιν συνεννόησης με τον Αντώνη Σαμαρά θα ζητήσει από τους ομολόγους του της Ευρωζώνης να ανοίξουν το κεφάλαιο της διευθέτησης του ελληνικού χρέους.




