Και δεύτερη νοσηλεύτρια στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας νεογνών στο Μακάρειο Νοσοκομείο, εντοπίστηκε θετική στη νόσο COVID19.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η νοσηλεύτρια η οποία είναι ανεμβολίαστη, ήταν επαφή κρούσματος.
Εξαιτίας του γεγονότος είχε αυτοπεριοριστεί και όπως αναφέρουν οι ίδιες πληροφορίες, δεν ήρθε σε επαφή με νεογνά ή το προσωπικό του Νοσοκομείου.
Η νοσηλεύτρια, όπως μας λέχθηκε, μετέβαινε στην εργασία της κάνοντας PCR τεστ, εξαιτίας του γεγονότος ότι ήταν ανεμβολίαστη.
Αξίζει να σημειωθεί πως πρόσφατα εντοπίστηκε θετική στον ιό και άλλη ανεμβολίαστη νοσηλεύτρια, η οποία είχε έρθει σε επαφή με νεογνά.
Διαβάστε επίσης




