Η Κατερίνα Στικούδη μίλησε στο περιοδικό "ΟΚ" για την προσωπική της ζωή, αλλά και τους λόγους που δεν επιθυμεί να φωτογραφίζεται με τον σύντροφό της. "Για τους άντρες που αγάπησα πολύ, μπορούσα να πέσω και στη φωτιά. Δεν έχω φερθεί άσχημα στους συντρόφους μου. Όταν αγαπάω έναν άνδρα, τον φροντίζω, τον προσέχω. Είμαι σχεδόν υπερπροστατευτική. Δεν κάνω σκηνές ζηλοτυπίας. Λειτουργώ αντρικά στις σχέσεις μου. Δεν ζηλεύω, δεν ψάχνω κινητά, δεν παρακολουθώ. Είμαι πολύ χαλαρή. Το ελάττωμα μου είναι ότι είμαι γκρινιάρα...

Διαβάστε περισσότερα εδώ.