Η κόρη της Βέφας Αλεξιάδου ευχόταν μεταξύ άλλων: «να είμαστε όλοι καλά με υγεία, και να γιορτάσουμε και του χρόνου»
Μόλις λίγες ώρες πριν φύγει από τη ζωή από ανακοπή καρδιάς, η Αλεξία Αλεξιάδου, ανέβασε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook ένα μήνυμα το οποίο και αποτελεί την υπέρτατη τραγική ειρωνία.
Στο τελευταίο της μήνυμα η κόρη της Βέφας Αλεξιάδου ευχόταν μεταξύ άλλων: «να είμαστε όλοι καλά με υγεία, και να γιορτάσουμε και του χρόνου».

Πηγή: protothema.gr




