Ειδική μονάδα θα στηθεί για να χειρίζεται θέματα φυσικών και νομικών προσώπων που οφείλουν πολλά χρήματα στο δημόσιο. Η μονάδα θα δημιουργηθεί μετά τη δημιουργία της ενιαίας φορολογικής Αρχής.
Σχετική παρουσίαση για τη δημιουργία της ενιαίας φορολογικής Αρχής θα γίνει την Παρασκευή ενώπιον διυπουργικής επιτροπής ώστε σύντομα να ληφθεί η σχετική απόφαση από το Υπουργικό Συμβούλιο.
Η νέα φορολογική Αρχή προβλέπεται από το μνημόνιο να τεθεί σε λειτουργία εντός του 2014.
Η ειδική μονάδα θα χειρίζεται όλες τις οφειλές κυρίως μεγάλων ομίλων προς το κράτος.




