Αστυνομικοί και κλιμάκιο πυροτεχνουργών βρίσκονται στο κτίριο της Βουλής των Αντιπροσώπων, έπειτα από τηλεφώνημα για τοποθέτησης βόμβα στο κτίριο.

 Όπως δήλωσε στο ΚΥΠΕ ο Εκπρόσωπος Τύπου του Αρχηγείου Αστυνομίας Ανδρέας Αγγελίδης, γύρω στις 09:45 ελήφθη τηλεφώνημα στη Βουλή ότι υπήρχε βόμβα.

 Ενημερώθηκε η Αστυνομία, είπε, εκκενώθηκε το κτίριο και στο χώρο βρίσκεται και κλιμάκιο πυροτεχνουργών για να ελέγξει το κτίριο. Ο άνδρας που τηλεφώνησε, είπε ο κ. Αγγελίδης, μιλούσε στην κυπριακή διάλεκτο.

Πρόσθεσε ότι γίνονται ανακρίσεις για να εντοπιστεί ο χώρος από τον οποίον έγινε το τηλεφώνημα καθώς και το άτομο που