Ολοκληρώθηκε γύρω στις 15.30 της Τετάρτης στο ΥΠΟΙΚ η σύσκεψη της διαπραγματευτικής ομάδας της Κυβέρνησης με αντικείμενο την αξιολόγησης της πορείας των διαβουλεύσεων με την Τρόικα.
Μετά τη σύσκεψη που κράτησε περίπου μιάμιση ώρα, δεν έγιναν δηλώσεις.
Στη διαπραγματευτική ομάδα συμμετέχουν οι Υπουργοί Οικονομικών, Εμπορίου, Εργασίας, ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος και ο Υφυπουργός παρά τω Προέδρω.




