Ο Ματ Νταρμπισάιαρ  παρευρέθηκε στο ολοκαίνουριο Second Cup Στροβόλου (Σταδιου 47), όπου τον υποδέχτηκε ο εκ των ιδιοκτητών κ. Γιώργος Χατζημηνάς.

Ο Άγγλος επιθετικός της Ομόνοιας έμεινε εντυπωσιασμένος από τη ζεστή ατμόσφαιρα, το πρόσχαρο προσωπικό και τον καφέ και δήλωσε στον κ. Χατζημηνά ότι θα ξανά επισκεφτεί σύντομα το μαγαζί.