Άλλη μία ήττα, άλλη μία απογοητευτική εμφάνιση, άλλη μία μαύρη παράγραφος στο θλιβερότερο κεφάλαιο της ιστορίας της. Αμυντική συμπεριφορά για κλάματα, αδυναμία να αλλάξει 2 πάσες για 75 λεπτά, που έκανε ευκαιρία στο 80'. Το ότι έχασε με το στενό 2-1 την κολακεύει. Δεν θύμιζε πάλι σε τίποτα ομάδα, περισσότερο παραπέμπει σε άλλες μορφές συνόλου. Πιθανόν να έχετε δει σε ταινίες ή να έχετε διαβάσει για τους περιπλανώμενους θιάσους του παρελθόντος. Αυτούς που γύριζαν την επαρχία παρουσιάζοντας άκρως ερασιτεχνικά θέαματα ελπίζοντας να πάρουν μερικές πενταροδεκάρες. Αυτό θυμίζει η Ομόνοια εδώ και καιρό. Ερασιτεχνικές παραστάσεις, αγγαρίες μπας και πάρει ένα βαθμό (οι πενταροδεκάρες που είπαμε) και να κόψει ένα ντροπιαστικό σερί. Τζίφος και εδώ.  Κατάντια άνευ προηγουμένου.