Λαβόρδε: "Δεν είμαστε όπως θα θέλαμε..."08.10.2018 17:56SigmaLive "Δεν είμαστε όπως θα θέλαμε να ήμασταν, αλλά πάντα θα παλεύουμε μέχρι τέλους γι' αυτό το όμορφο συναίσθημα", αυτό είναι το σχόλιο του Λαβόρδε στα social media μετά την ήττα από τον ΑΠΟΕΛ. Δείτε περισσότερα ΕΔΩ