Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος βρίσκεται στο πλευρό της ομάδας του στο ΣΕΦ και κατά την είσοδο του αποδοκιμάστηκε έντονα, ενώ εκείνος έστειλε... φιλάκια στον κόσμο.
 
Δείτε περισσότερα στο Sportime.