Ένας Μαροκινός, 36 ετών, γονάτισε για να προσκυνήσει, μπροστά στο κτήριο της περιφέρειας της πόλης Ρέτζιο Εμίλια, κοντά στην Μπολόνια και αμέσως μετά, φώναξε, "ο Θεός είναι ο μέγιστος" στα αραβικά, πριν αρχίσει να κλωτσάει την κεντρική πόρτα της περιφέρειας.
Οι αστυνομικοί τον ακινητοποίησαν, ενώ εκείνος συνέχιζε να φωνάζει: "αγαπώ τον Αλλάχ, είστε όλοι διάβολοι". Με απόφαση της ιταλικής δικαιοσύνης, ο Μαροκινός μεταφέρθηκε σε κέντρο ταυτοποίησης και κράτησης στο Τορίνο.
Παράλληλα, με απόφαση του Ιταλού υπουργού Εσωτερικών Μάρκο Μινίτι απελάθηκε χθες ένας επίσης Μαροκινός, 37 χρόνων, ο οποίος ήταν έγκλειστος σε ιταλικό σωφρονιστικό ίδρυμα, μετά την καταδίκη του για διακίνηση ναρκωτικών.
Όπως αναφέρει ο Τύπος, συνομιλώντας με άλλους κρατούμενος, είχε πει ότι θα ήταν πρόθυμος να εισβάλει στο Βατικανό ή ακόμη να ρίξει δηλητήριο στο δίκτυο ύδρευσης της Αιώνιας Πόλης.
Πηγή: ΚΥΠΕ




