Πάει τέλειωσε ο αγώνας κόντρα στην Ομόνοια και στην ΑΕΛ δεν βλέπουν την ώρα για τον επαναληπτικό αγώνα κυπέλλου κόντρα στον ΑΠΟΕΛ. Στόχος για την ομάδα του Μπαλταζάρ, είναι μόνο η νίκη η οποία θα φέρει την ομάδα στην ημιτελικά φάση του κυπέλλου.
Το 0-0 του πρώτου αγώνα στο ΓΣΠ δεν αφήνει περιθώρια άλλου αποτελέσματος για την ομάδα της Λεμεσού αφού μόνο με νίκη θα πετύχει τον μεγάλο της στόχο.
Το κλίμα στην ομάδα έχει αλλάξει προς το καλύτερο. Ο Μπρούνο Μπαλταζάρ έχει φέρει την αλλαγή (μεγάλη) στην ΑΕΛ και όλοι εύχονται καλύτερες μέρες. Η ήττα από την Ομόνοια δεν καταστρέφει ότι με κόπο έχει φτιαχτεί από την ημέρα που πάτησε το πόδι του στην ομάδα ο Μπαλταζάρ. Απλά ήρθε να υπενθυμίσει πως στο ποδόσφαιρό θα πρέπει να είσαι και στα 90λεπτά συγκεντρωμένος.
Με αυτό θα πορευθεί στο ντέρμπι κυπέλλου η ΑΕΛ. Αν χρειαστεί θα πρέπει η ομάδα της Λεμεσού να είναι συγκεντρωμένη και στα 120 λεπτά ακόμη και στα πέναλτι αν πάει ο αγώνας προκειμένου να πετύχει το στόχο της.
Τα λάθη σε ένα τέτοιο παιχνίδι απαγορεύονται αφού δεν θα υπάρξει γυρισμός.




