Η βελτίωση και η άνοδος της Ανόρθωσης ξεκίνησε θα λέγαμε με τον νέο χρόνο. Έτσι, σε έξι παιχνίδια από τη 17η αγωνιστική ώς και την 22η μετρά τρεις νίκες, (2-0 την ΑΕΖ, 4-1 τον Ερμή, 3-0 την Αναγέννηση), δυο ισοπαλίες (0-0 με ΑΕΛ και 2-2 με Ομόνοια) και μια ήττα (από ΑΕΚ 0-1). Πέτυχε δηλαδή 11 γκολ και δέχθηκε 4, αριθμοί που αποτυπώνουν τη σαφή βελτίωση της ομάδας και της προσπάθειες του Ρόνι Λέβι και των παικτών του.

Μια νίκη σήμερα κόντρα στη Δόξα θα  σταθεροποιήσει την ομάδα στην 6η θέση και θα ανεβάσει την αυτοπεποίθηση και τη ψυχολογία όλων στην ομάδα.