Ο Γιώργος Σαμαράς στις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης της Σαραγόσα υποστήριξε ότι βρίσκεται σε καλή φυσική κατάσταση και έτοιμος να κάνει τη διαφορά για την ομάδα της Αραγονίας.
«Θα προσπαθήσω να κάνω τη διαφορά. Ήρθα εδώ για να δώσω τα πάντα. Ήρθα εδώ γιατί όλοι μου εξήγησαν ότι η Σαραγόσα δεν είναι μια ομάδα της Segunda Divisi?n, αλλά μια ομάδα που ψάχνει την άνοδό της στην Primera. Ο στόχος μου είναι να τους βοηθήσω να το πετύχουν».
«Με έπεισαν να έρθω μέχρι το τέλος της σεζόν και να παλέψουμε γι' αυτό. Το τελευταίο μου ματς ήταν το Νοέμβρη, γιατί το πρωτάθλημα στις ΗΠΑ ξεκινά το Μάρτη και τελειώνει το Νοέμβρη. Είμαι καλά σε φυσική κατάσταση. Το μοναδικό που χρειάζομαι είναι χρόνος για να βρεθώ με τους συμπαίκτες μου και να βρω ρυθμό».
«Μπορώ να φέρω εμπειρία, θα προσπαθήσω να ταιριάξω στο σύστημα. Η ομάδα με εμπιστεύεται, ξέρω ότι υπάρχει πίεση από τον κόσμο, από τα ΜΜΕ, αλλά αυτό είναι μέρος της δουλειάς. Δεν έχω πρόβλημα να το διαχειριστώ.
Είχα πρόβλημα τραυματισμού στην πλάτη για οκτώ μήνες, ήμουν στις ΗΠΑ γιατί θέλησα να είμαι κοντά στους γιατρούς μου.
Μετά τον τραυματισμό έπαιξα 25 ματς στις ΗΠΑ και είμαι καλά σε φυσική κατάσταση. Αποφάσισα να γυρίσω στην Ευρώπη και θα δώσω τα πάντα για τη Σαραγόσα. Είμαι ικανός να κάνω τη διαφορά».





