Για το παιχνίδι με την Ανόρθωση, τα μεταγραφικά, αλλά και την επιθυμία του για τον αριθμό των ομάδων του πρωταθλήματος μίλησε στο Ράδιο Πρώτο ο εκπρόσωπος Τύπου της Αλκής, Χρίστος Τζιάμπος.