Η Ομόνοια δεν έγινε από την μια μέρα στην άλλη υπερομάδα. Δεν σημαίνει πως η νίκη κόντρα στην ΑΕΛ είναι ικανή να διορθώσει τα όποια λάθη έγινα ν στην φετινή χρονιά.

Με απλά λόγια η Ομόνοια κέρδισε την ΑΕΛ με 4-1, αλλά η βαθμολογική της θέση παρέμεινε η ίδια. Απλά μείωσε την διαφορά της από την ομάδα της Λεμεσού. Μέχρι εδώ. Αλλά κέρδισε πολλά περισσότερα με τον Άκη Ιωακείμ στον πάγκο παρά με τον Τζόν Κλάρβερ. Δυο εντελώς  διαφορετικοί χαρακτήρες αλλά και προσωπικότητες.

Με τον Ιωακείμ στον πάγκο η Ομόνοια κέρδισε θέληση, πάθος και τσαμπουκά. Είδαμε ποδοσφαιριστές να αγωνίζονται πρώτα για τον κόσμο τους και έπειτα για τον εαυτό τους.

Είναι αυτό που ήθελε να περάσεις και ο Κύπριος τεχνικός στα αποδυτήρια. Γιατί το πάθος και η θέληση μπορούν να κερδίσουν συστήματα και ποιότητα. Φτάνει να το δείχνεις στο γήπεδο.

Μετά το τέλος του αγώνα ο Ιωακείμ θέλοντας να δείξει πως έμεινε ευχαριστημένος από την προσπάθεια των παικτών του, αγκάλιαζε ένα-ένα τους ποδοσφαιριστές του περιμένοντας ανάλογη συνέχεια.