Γκολ και θέαμα από τους ποδοσφαιριστές του Τζόν Κάρβερ στον αγώνα με την Αναγέννηση Δερύνειας. Οι πράσινοι πέτυχαν έξι γκολ (τρία από το πρώτο μέρος) και το καλύτερο ήταν το πέμπτο, από τον Σίλβα Κλέιτον. Ο Βαρζιλιάνος έκανε ότι ήθελε στον αγωνιστικό χώρο του ΓΣΠ και έδειξε πως όταν αγωνιστικά και ψυχολογικά είναι καλά μπορεί να κάνει την διαφορά στον αγωνιστικό χώρο.
Πάντως, οι πράσινοι αποκτούν τώρα ψυχολογία (έστω και αν η αντίπαλος ήταν η ουραγός Δερύνειας) για την συνέχεια του πρωταθλήματος και την δύσκολη συνέχεια. Στην επόμενη αγωνιστική οι πράσινοι αντιμετωπίζουν την Δόξα στο Μακάρειο και θέλουν μόνο τη νίκη. Στο αγώνα του πρώτου γύρου πάτησαν την μπανανόφλουδα αφού έμειναν στο 1-1 ενώ μπορούσαν στο τέλος να ηττηθούν.
Η εμφάνιση πάντως των πρασίνων ήταν εξαιρετική έστω και αν απέναντι τους ήταν η ουραγός της βαθμολογίας. Αρκετές φορές φέτος οι πράσινοι την πάτησαν με την αγωνιστική τους εικόνα και ειδικά στα τελευταία στάδια των αγών της. Αυτή τη φορά ήταν σοβαρή από την αρχή μέχρι και το τέλος του αγώνα και το σκορ τα λέει όλα. Μόνο μέσα από τέτοιες εμφανίσεις οι πράσινοι θα γίνουν καλύτεροι και δουν με διαφορετικό μάτι τη συνέχεια του πρωταθλήματος.
Πάντως, για την ιστορία να αναφέρουμε πως η τελευταία φορά που η Ομόνοια πέτυχε πέντε τέρματα ήταν στον περσινό αγώνα κόντρα στην Νέα Σαλαμίνα την πρεμιέρα του πρωταθλήματος. Τότε επικράτησε με ανατροπή με 5-3. Πέτυχε και έξι γκολ κόντρα στην Πάφο.




