Με Ντάρμπισάιαρ η αποστολή της Ομόνοιας για τον αυριανό ντέρμπι με αντίπαλο τον Απόλλωνα, στο πλαίσιο της 15ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος, ο οποίος θα διεξαχθεί στο στάδιο ΓΣΠ και θα ξεκινήσει στις 17:30. Ο Άγγλος φορ τελικά πρόλαβε και συμπεριλήφθηκε στην αποστολή του ντέρμπι, εκτός αποστολής έμεινε ο Μάριος Δημητρίου, λόγω κάκωσης στο χέρι. Ο Κύπριος αμυντικός θα περάσει από ιατρικές εξετάσεις. Εκτός και οι σίγουροι Εκίθα, Σουάρες και Παναγή.
Η αποστολή της Ομόνοιας:




