Τις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης της Ομόνοιας έκανε στην επίσημη κάμερα της ομάδας ο Ερίκ Μποτεάκ, που μίλησε για τους λόγους που υπέγραψε στην ομάδα και τόνισε πόσο του έχει λείψει η καλή ατμόσφαιρα και η πίεση στο γήπεδο.
Το βίντεο με τις υπογραφές και τις δηλώσεις του Μποτεάκ:




