Τη μεγάλη του απογοήτευση για την πενιχρή ανταπόκριση του κόσμου και τη μικρή του παρουσία στο γήπεδο, εξέφρασε, μιλώντας στο Ράδιο Πρώτο, ο πρόεδρος της καλαθοσφαιρικής ΑΕΚ, Ανδρέας Λευκαρίτης.