Σημερινή

Τετάρτη, 22/11/2017
RSS

Λος Άντζελες: H πόλη των «αγγέλων» σε διαβολικά μονοπάτια

| Εκτύπωση | 05 Νοέμβριος 2017, 18:02 | Της Άννας Κριθαρίδου

HOLLYWOOD: ΤΑ ΡΟΖ ΣΚΑΝΔΑΛΑ, ΤΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΓΥΜΝΗ «ΑΛΗΘΕΙΑ» ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΛΗ

ΑΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΩΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ, ΤΟ HOLLYWOOD ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΕΝΑΣ ΟΥΤΟΠΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ, ΦΤΙΑΓΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΓΥΑΛΙ, ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΘΡΥΨΑΛΑ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ. ΠΑΝΤΩΣ, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ «Ο,ΤΙ ΛΑΜΠΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΥΣΟΣ», ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΜΠΕΡΟ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΔΙΑΣΗΜΩΝ

Οι τελευταίες αποκαλύψεις δείχνουν ν’ ακολουθούν την πορεία ενός ντόμινο, καθώς κι άλλοι «ισχυροί» από τον κόσμο του θεάματος αποφάσισαν να μιλήσουν και για παλαιότερα σκάνδαλα, τα οποία έκρυβαν κάτω από το «χαλί», αποδεικνύοντας, έτσι, ότι το «σκάνδαλο Γουαϊνστάιν» αποτελεί μόνον την κορυφή του παγόβουνου.


Τον «ασκό του Αιόλου» φαίνεται πως άνοιξε το «σκάνδαλο Γουαϊνστάιν» στο Hollywood, καθώς «τσουνάμι» αποκαλύψεων διαδέχεται το ένα μετά το άλλο.
Η αθέατη και σκοτεινή πλευρά του άλλοτε λαμπερού κόσμου της βιομηχανίας του θεάματος επισκιάζεται από παράνομες σχέσεις, υποθέσεις σεξουαλικής παρενόχλησης, παιχνίδια εξουσίας, εγκλήματα πάθους και καταχρήσεις ουσιών. Ποιος είπε, άλλωστε, πως ο δρόμος προς τη δόξα είναι στρωμένος με ροδοπέταλα, ειδικά όταν διακυβεύονται αμύθητα πλούτη και συμφέροντα;

Τρανταχτά παραδείγματα αποτελούν τεράστια ονόματα του Hollywood, που άργησαν, αλλά «έσπασαν» τη σιωπή τους. Στη λίστα, λοιπόν, των θυμάτων του μεγιστάνα του κινηματογράφου περιλαμβάνονται οι Αντζελίνα Τζολί, Άζια Αρτζέντο, Γκουίνεθ Πάλτροου, Κάρα Ντελεβίν, Σαρλίζ Θερόν, Όπρα Γουίνφρεϊ, Μαντόνα, Lady Gaga κ.ά.

Πάντως, οι εν λόγω αποκαλύψεις δείχνουν ν’ ακολουθούν την πορεία ενός ντόμινο, καθώς κι άλλοι «ισχυροί» από τον κόσμο του θεάματος αποφάσισαν να μιλήσουν και για παλαιότερα σκάνδαλα, τα οποία έκρυβαν κάτω από το «χαλί», αποδεικνύοντας, έτσι, ότι το «σκάνδαλο Γουαϊνστάιν» αποτελεί μόνον την κορυφή του παγόβουνου.

«Το casting του καναπέ»

Με αφοπλιστική ειλικρίνεια, η Αμερικανίδα ηθοποιός, Γκλεν Κλόουζ, μίλησε για το λεγόμενο «casting του καναπέ», που υποχρεώνει φιλόδοξες και ευάλωτες ηθοποιούς ν’ ανεχθούν ανάρμοστες συμπεριφορές από παραγωγούς, υπό την απειλή της «εξαφάνισής τους» από το κινηματογραφικό στερέωμα.

Χαρακτηριστικά είπε: «Κανείς δεν πρέπει να εξαναγκάζεται να ανταλλάσσει την προσωπική του αξιοπρέπεια με την επαγγελματική του επιτυχία. Νιώθω πως αργήσαμε τραγικά όλοι μας στη βιομηχανία, άνδρες και γυναίκες, να ενωθούμε και να δημιουργήσουμε μια νέα κουλτούρα σεβασμού, ισότητας, όπου οι νταήδες και οι υποκινητές τους να μην μπορούν πλέον να ευδοκιμούν».

Σκληρή κριτική άσκησε και η Χίλαρι Κλίντον, φίλη του Χάρβεϊ Γουαϊνστάιν, η οποία έγινε αποδέκτης παχυλών δωρεών εκ μέρους του παραγωγού, με αφορμή την προεκλογική της καμπάνια. Αν και κατόπιν εορτής, η Κλίντον δήλωσε σοκαρισμένη: «Είμαι αηδιασμένη από τις αποκαλύψεις για τον Χάρβεϊ . Η συμπεριφορά που περιγράφουν οι γυναίκες που μίλησαν δεν μπορεί να είναι ανεκτή. Το κουράγιο τους και η στήριξη και άλλων γυναικών είναι κομβική στο να σταματήσει μια τέτοια συμπεριφορά».

Το ταμπού της ομοφυλοφιλίας

Δεν είναι «κοινό μυστικό» ότι στις μέρες μας μια μάζα τηλεπερσόνων τόλμησαν να κάνουν το λεγόμενο «coming out» (όρος που υποδηλώνει ότι κάποιος είναι ομοφυλόφυλος) και άφησαν άφωνους τους θαυμαστές τους.

Αρσενικά που δεν θ’ άφηναν καμιά γυναίκα ασυγκίνητη κατάφεραν να «ξεγελάσουν» τους θαυμαστές τους, όμως στην πορεία «βγήκαν από την ντουλάπα», λέγοντας πως προτιμούν να μοιράζονται τη ζωή τους με άτομα του ιδίου φύλου. Ανάμεσά τους, ο ηθοποιός του «Prison Break», Wentworth Miller, και o παρ’ ολίγον πρωταγωνιστής του «Fifty Shades of Grey», Mατ Μπόμερ, ο οποίος μπορεί να ψηφίστηκε ως ο πιο σέξι άνδρας της μικρής οθόνης, όμως, λόγω της ομοφυλοφυλίας του, έχασε τον ρόλο μέσα από τα χέρια.

Η «κολόνια» της ομοφυλοφιλίας κρατούσε χρόνια, καθώς παλαιότερα υπήρξε μια περίοδος όπου, εάν κάποιος παραδεχόταν ότι ελκύεται από το ίδιο φύλο, η καριέρα του θα καταστρεφόταν. Για παράδειγμα, ο τραγουδιστής Έλτον Τζον, παρόλο που ήταν πετυχημένος, δεν παραδεχόταν την «πραγματικότητα» και μάλιστα παντρεύτηκε μια γραμματέα, για να «κλείσει» τα στόματα. Τελικά, όμως, δεν άντεξε και το 1988 ομολόγησε την αλήθεια.

Ο Βρετανός συγγραφέας, Όσκαρ Γουάιλντ, ο οποίος «βγήκε από την ντουλάπα» νωρίς, έλεγε πως, δυστυχώς, οι άνδρες γεννιούνται πάντα από μια γυναίκα, που στην ανάλυσή της μπορεί να σημαίνει πως η κυριαρχία της θηλυκότητας πρέπει να μείνει μόνο στο πώς φαντάζονται οι γυναίκες τους αρσενικούς συντρόφους τους.

Μια άλλη ιδιάζουσα περίπτωση, η οποία σχολιάστηκε ποικιλοτρόπως, είναι αυτή του πατριού της διάσημης τηλεπερσόνας, Κιμ Καρντάσιαν, Μπρους Τζένερ, ο οποίος αποφάσισε να κάνει το «ντεμπούτο» του ως γυναίκα το 2015, καθώς για χρόνια ένιωθε παγιδευμένος στο ίδιο του το σώμα.

Σε κάθε εμφάνισή του τότε, ως Μπρους, φορούσε κοστούμι που μέσα του, όμως, όπως λέει, έκρυβε ένα μεγάλο μυστικό. «Κανείς δεν γνώριζε ότι κάτω από το επαγγελματικό μου κοστούμι φορούσα γυναικεία εσώρουχα», παραδέχθηκε, και συνέχισε λέγοντας: «Μέσα μου ξέρω καλά πως, αν κρατούσα το μυστικό για μένα κι έφτανα στο τέλος της ζωής μου, θα σκεφτόμουν ότι χαράμισα όλη μου τη ζωή χωρίς ποτέ να ασχοληθώ με το ποιος πραγματικά είμαι. Κι αυτό δεν ήθελα να συμβεί».

Η εν λόγω κίνηση, είχε ως αποτέλεσμα να πυροδοτήσει «εμφύλιο» ανάμεσα στην οικογένειά του, η οποία ακόμα και σήμερα δυσκολεύεται ν’αποδεχθεί το γεγονός.

Η αποκάλυψη του Κέβιν Σπέισι

Θύελλα αντιδράσεων προκάλεσε η πρόσφατη αποκάλυψη, ότι ο βραβευμένος με Όσκαρ Αμερικανός ηθοποιός και παραγωγός, Κέβιν Σπέισι, είχε παρενοχλήσει σεξουαλικά έναν ανήλικο συνάδελφό του πριν από σχεδόν 30 χρόνια.

Συγκεκριμένα, ο ηθοποιός Άντονι Ραπ αφηγήθηκε πώς ο Σπέισι τον παρενόχλησε ένα βράδυ στο διαμέρισμά του στο Μανχάταν, όταν ήταν μόλις 14 ετών. Ο Ραπ υποστηρίζει ότι κατάφερε να ξεφύγει και να κλειστεί στην τουαλέτα.

Ο Σπέισι ζήτησε συγγνώμη από τον συνάδελφό του, αποκαλύπτοντας εν παρόδω ότι είναι ομοφυλόφιλος. Ωστόσο, αυτό του κόστισε την καριέρα του, καθώς ανακοινώθηκε ότι διακόπτεται η παραγωγή της τηλεοπτικής σειράς «Ηouse of Cards», όπου πρωταγωνιστεί, ενώ, εν συνεχεία, έχασε και ένα βραβείο «Emmy», που προοριζόταν για εκείνον.

Εν κατακλείδι, πίσω από τις πανάκριβες υπερπαραγωγές της βιομηχανίας του θεάματος, τη χλιδή και το άφθονο χρήμα, κρύβονται πολλά «ένοχα» μυστικά, τα οποία, όσο και να θέλουν κάποιοι να τα «εξαφανίσουν», πάντα θα βγαίνουν στο φως, εξ ου και το «ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον». Αν πάρουμε ως παράδειγμα τις παραπάνω περιπτώσεις, το Hollywood δεν είναι παρά ένας ουτοπικός κόσμος, φτιαγμένος από γυαλί, έτοιμος να γίνει θρύψαλα ανά πάσα στιγμή. Πάντως, αυτό που μένει είναι πως «ό,τι λάμπει δεν είναι χρυσός», ακόμη και αν πρόκειται για τον λαμπερό κόσμο των διασήμων.