Τις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης της Ομόνοιας παραχώρησε ο Τιάγκο Φερέιρα, που τόνισε ότι από τότε που ήρθε στην Κύπρο ονειρευόταν ότι θα παίξει στην Ομόνοια.
 
Δείτε το βίντεο με τις δηλώσεις του Βραζιλιάνου εξτρέμ: