Δηλώσεις για το παιχνίδι με τον ΑΠΟΕΛ έκανε ο προπονητής της Σουτιέσκα, Νίκολα Ρακόγεβιτς.
Αναλυτικά όσα είπε:
«Πρέπει να δώσουμε το μάξιμουμ και να το πιστέψουμε. Αν υπάρχει ενέργεια στο γήπεδο όπως με την Σλόβαν, τότε θα αξίζει τον κόπο, είναι απίστευτο πόσο μας βοήθησε ο κόσμος. Ξαφνικά όλα άλλαξαν στην πόλη και όλοι ζουν για το παιχνίδι με τον ΑΠΟΕΛ».




