Με ανάρτησή της στα social media, η Ομόνοια σχολιάζει την απόφαση της ΚΟΠ να αφιερώσει το Σούπερ Καπ της ερχόμενης αγωνιστικής περιόδου στη μνήμη του Δημήτρη Χριστόφια.

Αναλυτικά: