Ο Διευθυντής του ΓΣΠ Φοίβος Κωνσταντινίδης επιβεβαίωσε πως ο ΑΠΟΕΛ έχει καταθέσει πρόταση για αποκλειστική χρήση του σταδίου.
Ο ίδιος αναφέρθηκε στο γεγονός σε ραδιοφωνικές του δηλώσεις, με τον διευθυντή του ΓΣΠ να τονίζει ότι ο ΑΠΟΕΛ κατέθεσε την πρόταση του στο διοικητικό συμβούλο του γηπέδου.




