Συναγερμός σήμανε το πρωί στην Πάφο, μετά από απειλή για βόμβα σε Γυμνάσιο της Γεροσκήπου.

Σε πλήρη κινητοποίηση τέθηκε το πρωί η Αστυνομία στην Πάφο, μετά από τηλεφώνημα που προειδοποιούσε για ύπαρξη βόμβας στο Γυμνάσιο Γεροσκήπου.

Μέλη της Αστυνομίας διενήργησαν εξονυχιστικές έρευνες στην περιοχή, και όπως διαφάνηκε λίγο αργότερα επρόκειτο και πάλι για κακόγουστη φάρσα. 

Το απειλητικό τηλεφώνημα έγινε, όπως αναφέρουν πηγές από την Αστυνομία, στις 10:50 σήμερα το πρωί.