Οι φίλοι της ΑΕΛ έδειξαν τις προθέσεις τους , από την πρώτη προπόνηση της ομάδας.
Έβγαλαν πάθος και πίστη. Έστειλαν το μήνυμα στους ποδοσφαιριστές, ότι επιβάλλεται να δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό, για να οδηγήσουν την ΑΕΛ στο σωστό δρόμο. Είναι ξεκάθαρο ότι η ΑΕΛ θα έχει ένα μεγάλο όπλο , την επιστροφή και την δύναμη του κόσμου της. Απο εκεί και πέρα όλα θα κριθούν στο γήπεδο, με τον πήχη των απαιτήσεων να είναι ψηλός. Η ΑΕΛ πρέπει να ανεβάσει στροφές και να αφήσει στο παρελθόν την περσινή της , εφιαλτική χρονιά.
Από προχθές άρχισε η σκληρή δουλειά και σίγουρα ο Πάμπος Χριστοδούλου θα έχει πάρα πολλά να κάνει. Το σίγουρο είναι ότι μετά απο ένα χρόνο , υπάρχει ξανά αέρας αισιοδοξίας. Αυτό είναι πολύ σημαντικό στο νέο ξεκίνημα, της νέας ΑΕΛ




