Απόψεις Λάζαρος Μαύρος Η «ισότητα», η «λύση» & «Η Φάρμα των Ζώων»

Η «ισότητα», η «λύση» & «Η Φάρμα των Ζώων»

Ο Λάζαρος Μαύρος είναι αρθρογράφος στην εφημερίδα Σημερινή και ραδιοφωνικός παραγωγός στο Ράδιο Πρώτο


Στο σπουδαίο κι αειθαλούς αξίας προτελευταίο έργο του Τζώρτζ Όργουελ (1903-1950), «Η Φάρμα των Ζώων» (1945), γράφτηκε με χλευαστική και τραγική οξυδέρκεια για την «ισότητα», εκείνος ο «νόμος» που έλεγε ότι, «όλα τα ζώα είναι ίσα, αλλά, μερικά από τα ζώα είναι πιο ίσα από τ’ άλλα»! Και, βέβαια, ακολούθησε, στην εξέλιξη των πραγμάτων κι η αλλαγή του ονόματος της Φάρμας. Από «Φάρμα των Ζώων» μετεξελίχθηκε, κατέστη κι ονομάστηκε «Φάρμα του Αφέντη»...
 
Στην τουρκική επί της Κύπρου μεθοδική επιδίωξη, ένας απ’ τους πρώτιστους στόχους ήταν η ούτω καλούμενη «ισότητα». Όχι η ισότητα των ανθρώπων, ανδρών και γυναικών, όχι ισότητα των πολιτών αδιακρίτως, αλλ’ η «ισότητα» αρχικά των «δύο ξεχωριστών κοινοτήτων», «ισότητα του τουρκικού 18% με το ελληνικό 82%», των «δύο ισοτίμως ξεχωριστών καθεστώτων» και Συνιστώντων Κρατών (πολιτειών) στη συνέχεια. Κατ’ ακριβολογίαν η «ισότητα» στην ιδιοκτησία (συνιδρυτική συνιδιοκτησία - συγκυριαρχία) επί της μίας κυριαρχίας, της μίας διεθνούς προσωπικότητας, της μίας διεθνώς αναγνωρισμένης κρατικής υπόστασης, η οποία θ’ αντικαταστήσει την αγόμενη να καταστεί Εκλιπούσα, Κυπριακή Δημοκρατία.
 
Σκελετό και θεμελιώδη βάση γι’ αυτού του είδους την «ισότητα» η οποία αποτελεί, μαζί με τη Διζωνικότητα, την πρωταρχία της «λύσης», πέτυχαν οι Τούρκοι στο κείμενο της Κοινής Διακήρυξης Αναστασιάδη - Έρογλου της 11ης Φεβρουαρίου 2014. Σαφέστατα ξεκάθαρη ακόμη και για τους πρωτοετείς φοιτητές και φοιτήτριες του Συνταγματικού Δικαίου: Το 18% του πληθυσμού, απολύτως ξεχωρισμένο με εθνο-φυλετικά θρησκευτικά κριτήρια, συγκροτημένο σε ξεχωριστό πολιτειακό καθεστώς, εξουσιαζόμενο απ’ τις συγκεκριμένες δομές εξουσίας του νυν κατοχικού Ψευδοκράτους, αποφασίζοντας ως ξεχωριστός λαός σε ξεχωριστό δημοψήφισμα, κατακτά την «ισότητα» με το… υπόλοιπο 82% του πληθυσμού, αντιστοίχως συγκροτημένο στη νυν ΚΔ τής οποίας, ένα μέρος θα καταστεί ε/κ Συνιστών Κράτος (πολιτεία) κι ένα άλλο μέρος, η μία κυριαρχία και η μία διεθνής προσωπικότητα, ισοτίμως συγκυρίαρχη των δύο Συνιστώντων Κρατών (πολιτειών). Κι αυτό θα είναι απλώς, ένα ακόμη βήμα…
 
Βέβαιο είνι ότι, θ’ ακολουθήσει και το επόμενο: Επειδή, ως γνωστόν, εκείνος που κάνει κουμάντο στο 18% και που ήδη πέτυχε, με την «ισότητα», το «μερικά ζώα είναι πιο ίσα από τ’ άλλα», είναι η πάντων ισχυρότερη κι αποφασιστικότερη εδώ και πέριξ Τουρκία. Ώστε η «Φάρμα των Ζώων» να καταλήξει όντως σε «Φάρμα του Αφέντη [Τουρκίας]». Όπως ήταν άλλωστε και η ανέκαθεν στρατηγική της Άγκυρας, από την εποχή του Νιχάτ Ερίμ (1956) με το επιτελικό «Σχέδιο Επανάκτησης Κύπρου» απ’ την Τουρκία…
 
ΕΡΩΤΗΣΗ
Θα ευαρεστηθούν άραγε τα μέλη της νεοσυσταθείσας στις «διακοινοτικές» συνομιλίες «Τεχνικής Επιτροπής για την Ισότητα των Φύλων», που συζητούν και το «νέο σύνταγμα», («Σ» 13.8 σελ.17) να εξηγήσουν πώς και γιατί στη Νότιο Αφρική «πρότυπο», του Νέλσον Μαντέλα, απέρριψαν και απαγόρευσαν την καθεστωτική «ισότητα», ως «ξεχωριστών κοινοτήτων», της μειονότητας των Λευκών με την πλειονότητα των Μαύρων πολιτών της χώρας τού ηττηθέντος ρατσισμού-απαρτχάιντ; Τι γράφει επ’ αυτού το Σύνταγμα της Ν. Αφρικής που θεωρείται ως το δημοκρατικότερο του κόσμου; Το μελέτησαν, άραγε, οι αξιότιμες και αξιότιμοι της εν λόγω «Τεχνικής Επιτροπής»;
 
Λάζ. Α. Μαύρος 
 

Top