News Oikonomia Έκθεση PwC: Αύξηση εσόδων στον κλάδο της ψυχαγωγίας

Έκθεση PwC: Αύξηση εσόδων στον κλάδο της ψυχαγωγίας

Οι συνολικές παγκόσμιες δαπάνες του κλάδου ψυχαγωγίας και ΜΜΕ θα αυξηθούν μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια με σύνθετο ρυθμό ετήσιας ανάπτυξης (CAGR) της τάξης του 4,4%, σύμφωνα με έκθεση της PwC με τίτλο «Global Entertainment & Media Outlook 2018-2022» η οποία καταγράφει δεδομένα και προβλέψεις εσόδων για 15 τμήματα του κλάδου σε 53 χώρες. Χάρη στην αύξηση αυτή, προστίθεται, τα παγκόσμια έσοδα του κλάδου θα ανέλθουν το 2022 στα 2,4 τρις δολάρια, σε σύγκριση με 1,9 τρις δολάρια το 2017.
 

Αναφέρεται επίσης ότι τη μεγαλύτερη αύξηση εσόδων θα καταγράψουν τα τμήματα της αγοράς που βασίζονται στην ψηφιακή τεχνολογία. Τις καλύτερες επιδόσεις σημειώνει, παρά τη χαμηλή αρχική της βάση, η εικονική πραγματικότητα με πενταετές ρυθμό ανάπτυξης CAGR της τάξης του 40,4%. Ακολουθεί το ΟΤΤ video με 10,1%.

Αντίθετα, τα έσοδα των εφημερίδων και των περιοδικών αναμένεται να μειωθούν στα επόμενα πέντε χρόνια. Ο ρυθμός ανάπτυξης CAGR για τα βιβλία, το ραδιόφωνο, την παραδοσιακή τηλεόραση και τα οικιακά βίντεο θα είναι μικρότερος από 2%.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η έκθεση της PwC καταδεικνύει ότι οι συνεχιζόμενες, ραγδαίες εξελίξεις στον κλάδο ψυχαγωγίας και ΜΜΕ έχουν εισέλθει σε μια νέα δυναμική φάση. Σε ένα περιβάλλον ευρείας και σταθερής ανάπτυξης – παρά την ανομοιόμορφη κατανομή της – τρεις αναγκαιότητες επηρεάζουν το σύνολο των εταιρειών του κλάδου, η σύγκλιση, η σύνδεση με τους καταναλωτές και η δημιουργία εμπιστοσύνης.

Αναφέρεται επίσης ότι τα νέα δεδομένα καταδεικνύουν πως τα όρια που διαχώριζαν στο παρελθόν τους τομείς της ψυχαγωγίας και των ΜΜΕ, της τεχνολογίας και των τηλεπικοινωνιών φαίνεται να αφανίζονται.

Οι μεγάλοι πάροχοι πρόσβασης στο διαδίκτυο και οι πλατφόρμες παράδοσης προχωρούν σε κάθετη ολοκλήρωση, ενώ οι διαδικτυακοί κολοσσοί επεκτείνονται οριζόντια εστιάζοντας στο περιεχόμενο. Την ίδια ώρα οι παραδοσιακοί διαχωρισμοί των τμημάτων της αγοράς γίνονται δυσδιάκριτοι, όπως για παράδειγμα μεταξύ έντυπων και ψηφιακών μέσων, παιχνιδιών βίντεο και αθλημάτων, ασύρματης και σταθερής πρόσβασης, καλωδιακής και διαδικτυακής τεχνολογίας, κοινωνικών και παραδοσιακών μέσων.

Παράλληλα, με την εξέλιξη αυτή επινοούνται νέα επιχειρηματικά μοντέλα, ενώ όπως αναφέρεται, η ικανότητα μιας εταιρείας να διατηρεί την εμπιστοσύνη των καταναλωτών αναδεικνύεται σε σημαντικό παράγοντα διαφοροποίησης.

Πηγή: ΚΥΠΕ

Top